Monday, March 20, 2017

Revelation (Death's Angel)



Σωτήριον έτος 1983. Οι Μanowar αποφασίζουν να γράψουν ένα τραγούδι βασισμένο στα γεγονότα της Αποκάλυψης. Η ανωτέρα θρησκευτική και μυστικιστική θεματική σε συνδυασμό με την μεγαλειώδη και άρτια σε σύνθεση και εκτέλεση μουσική της μπάντας, που βρίσκεται στο ζενίθ της καλλιτεχνικής της δημιουργίας, έχουν ως αποτέλεσμα τη σύνθεση ενός από τους επικότερους ύμνους της σκληρής μουσικής που γράφτηκαν ποτέ.
Στιχουργικά είναι μια από τις ωριμότερες στιγμές του συγκροτήματος και περιγράφει με γλαφυρό τρόπο την άφιξη του Αρμαγεδδών, ωστόσο είναι η μουσική αυτή που πραγματικά σε βάζει μέσα στο θεόπνευστο αποκαλυπτικό όραμα του Ιωάννη του Θεολόγου. Το κοπάνημα των τυμπάνων από τον συγχωρεμένο Scott Columbus στην εισαγωγή του τραγουδιού σε τοποθετεί με μιας σε ένα σκοτεινό και απόκοσμο σκηνικό, ενώ ο διαολεμένος κοφτός και ανατριχιαστικός ήχος της κιθάρας του Ross the Boss Friedman που ακολουθεί, είναι σαν μια αστραπή να σκίζει τα ουράνια για να ξεχυθούν οι καβαλάρηδες της Αποκάλυψης. O τραγουδιστής Eric Adams δεν βρίσκεται απλώς σε μεγάλα κέφια, αλλά σε μια ιστορική και μνημειώδη ερμηνεία, μετατρέπεται σε έναν αοιδό του τελευταίου βιβλίου της Καινής Διαθήκης, ο οποίος εναλλάσσεται με χαρακτηριστική άνεση από τα πιο σκοτεινά βάραθρα της κολάσεως με την μπάσα και επιβλητική χροιά της στεντόρειας φωνής του, ως τους εφτά ουρανούς με τις αγέρωχες και συνάμα αγωνιώδεις κραυγές του, που σκίζουν την ψυχή σου στα δύο, καθώς πλέον λαμβάνεις ο ίδιος μέρος στην προαιώνια μάχη του καλού και του κακού, του φωτός με το σκότος, της αιώνιας ζωής με το εξώτερο και αιώνιο πυρ. "Revelation, the chosen saved Earth be cleansed in a blaze. Armageddon, the first trumpet blows Hail, fire and blood fall on Satan's throne" απαγγέλλει σαν σε βιβλικό κανόνα ο Εric Adams και η αντίστροφη μέτρηση προς το φινάλε του τραγουδιού και ενδεχομένως του κόσμου ολόκληρου ξεκινάει με το αργόσυρτο ρυθμικό παίξιμο του μπάσου από τον αρχηγό Joey De Maio, για να μας οδηγήσει σε ένα απόλυτο μουσικό, αισθητικό και συναισθηματικό κρεσέντο, όπου όλα τα όργανα συναντώνται για την τελευταία επουράνια μάχη και ο φανερά εκστασιασμένος πλέον αοιδός υπερβαίνει τα εγκόσμια για να μας δώσει την πιο υπερφυσική και ασύλληπτη πολεμική ιαχή που έχει ηχογραφηθεί ποτέ.
ΗΕΑVY METAL ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ
ΕΠΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ

20/07/2016

Iωάννης Κατής

No comments:

Post a Comment